Nesliihang Yarın 20+6 olacağım inşallah. Detaylı ultrasonum var ümraniye eva klinikte 800₺ yaptırıyorum. Doktor nelere bakıcak tam olarak kalp beyin bağırsak vs biliyorum ama ekstra herhangi birşey oluyomu mesela doğumdan sonra yaşamamama riski olur falan diyorlarmı çok heycanlı ve gerginim umarım temiz çıkar
Sinoooom Nesliihang öyle bişey denilmiyor ya ayrıca doktorun de der onu zaten 🤦🏻♀️ Komple herşeyi anlatıyor ama doktor ben hiç bişey sormadım sürekli dinledim bebeği göstererek daha çok anlattı 🥳 parmakları uzun demişti 😂
wisesmom Biz de dün girdik 22. haftada. Her yere bakıyorlar. Kalp, beyin, iç organlar, burun, dudak, el, ayak, bacak kemikleri. Bizim minik kızın ayakları biraz büyükmüş mesela 😀 hayırla geçsin sizinki de 🙏🏽