hello22- merhaba bende şuan 25+1 haftalığım bugün karantinamın son günü atlattım çok şükür 🙏🏻 darısı başınıza inşallah🙏🏻 Benimde ilk gün çok eklem ağrım vardı öksürük burun akıntısı boğaz ağrısı falan hepsini yaşadım ama doktorum bol bol C vitamini meyve kemik sulu çorba limon/bal/zencefil ıhlamur iç demişti bide bebek aspirini kullan dedi bana, sadece ilk günüm kötü geçmişti sonra çok şükür normale dönmüştüm. Endişelerinizi anlıyorum ama kendinize çok iyi bakın geçiyor Allah’ın izniyle 🌸 Acil şifalar diliyorum 🙏🏻 Bu arada beni sağlık ocağından aile hekimi sık sık aradı. İlk günde ilçe sağlıktan aramışlardı.