busekoraltan 30 haftalık hamileyim arkadaşlar. Ara ara sol bacağıma uyuşukluk giriyor. Otuz saniye kadar hissetmiyorum bacağımın üst kısmını. Bel agrısı da var. Hamilelikten ve göbegın büyümesinden mi acaba ya 😞
Hilalkhrmn417 busekoraltan geçen gece bende de oldu kramp girdi yastığı çekeyim derken.. sonra geçti kendiliğinden..