alinbezayan Merhaba, 21+4’teyim 15-20 dakikalık bir yürüyüş sonrası kendimi biraz bitkin hissettim tansiyonum 11,5-6 çıktı. Böyle tansiyon düşüklüğü yaşayananınız var mı?
minikanne- Ceylanby evet normal. hamilelikte genel olarak tansiyon düsüklüğü cogu kadının basına gelebiliyo, yeter ki yüksek olmasın😜 sınır 14/9 kendinizi cok kötü hissederseniz eğer tansiyon düsüklüğü yüzünden tuzlu biseyler yiyebilirsiniz tek sıkıntısı baş dönmesi bayılma vs yapabilir eğer cok düserse