Nilaykcygt benımde sol yanım bır hafta boyunca agrıdı boslukmu desem böbrekmı. Doktora gidiyorum idrarda enfeksıyon yok. Böbrek degerlerıme bakıldı oda normal. 2,5 3 litre su ıctım bır hafta sonra tüm agrılarım gitti. Sizde bı doktora görunun değerler normal cıkarsa bol su için