Arkadaşlar kızımızın ismine bir türlü karar veremedik eşim ela Nur istiyor bende beğeniyorum ama pek bir anlamı yok diyorum başka isimlere bakalım diyorum söylediğim isimlerin içine sinmedigini ve ela Nur istediğini söylüyor sizce nasıl fikir verebilir misiniz 😊😊