1072PINAR Kızlar,gebelik testi yaptım ama çok silik bı çizgi çıktı.Transferden sonra 9.gunum.Sizce değer kaçtir?Yaşayanlar var mı?kimyasal gebelik olursa diye korkuyorum.
Hmyrrr 1072PINAR ilk gebeliğimde gözle görmekte zorlanacak kadar silikti. Değerim 92 çıkmıştı. Sağlıklıca doğdu elhamdülillah. Kimyasal gebelıkle silik olmanın yok içinizi rahat tutun. İkincimde de saniyesinde çıkmıştı koyuca. Değerim 900 falandı
Damlacaa 1072PINAR inanın testte çok zor görünecek kadar silik cikmisti , sabahına hemen test verdim 72 çıktı. İnşallah hayırlı haberler alırsınız gözünüz aydın şimdiden 🧡🙏🏻
1072PINAR teachering06 teşekkür ederim.Benim tüp bebek olduğu için bugün adet günüm değerim az çıkacak diye korkuyorum 🤦🏻♀️
1072PINAR Mhtpflz İnsAllah gebeliginiz sağlıkla devam etmiştir.Benim embriyo kalitem de pek iyi değil.Korkuyorum 🤦🏻♀️
Mhtpflz 1072PINAR canım 5aa kalitede ama bak mesela kesem küçükmüş mesela hiç sorunlar bitmiyor kaliteyle alakalı değil inanki rabbim nasip edince kaliteye bakmıyor
Karsrsz Benim de cok aşırı silik bir çizgi çıkmıştı bell belirsiz. Bir saat sonrasında Kan verdim 32.9 çıktı. Dusuk hcg nin kimyasal gebelikle alakası yokmuş artış önemli olanmış.
1072PINAR CansuDRY Amin insAllah altı yıllık evliyim.Bir evladımız olsun diye elimizden geleni yapıyoruz.Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun.🙏