Seda-sedos Merhaba kızlar ben kızıma kavustum sezeryandan cok korkuyordum ama hic korkulacak bisey yokmus bosuna stres yapmisim rabbim hepinizi saglikla kavustursun elif nazım’ın teyzelerine selamı var
Kocyigitebru Seda-sedos hayırlı olsun inşallah cumartesi benm de doğumdan var nasıl geçti rahat mı korkuyorum bende 🥺
Boncugummmm Seda-sedos hayrlı olsun canım. Maşllah Bnm de yarın son kontrolüm yarın gün verilcek sezeryan için bndede cok endişe korku sewinç hersey war😥
Ozseee Seda-sedos hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt 🌸 ameliyat da seni sakinleştiriyolar mı ilgileniyorlar mı seninle bende korkuyorum
Seda-sedos Kocyigitebru korkma hic o anın tadıni cikar simdiki aklim olsa aglamaz bir suru poz verirdim doguma girerken tek caninizin yanacagi yer elinize damar yolu acarken olacak sonrasinda acı diye bisey yok
Seda-sedos Boncugummmm hic korkma ben aglaya aglaya gittim inan ki hic korktugum kadar yokmus belden vurulan igne hic acitmiyo herkesin abarttigi gibi sinek isirigi gibi bisey hissedeceksin sonrasi da bebegin koynunda olacak
Boncugummmm Seda-sedos ay inşllah canım. Arkads bir hafta once oldu o cok kotu anlattı. Ya sen ozelde mi oldun
Seda-sedos Ozseee hic korkma ordakiler srni sohbet ederken oyaliyo anlamiyosun bile bebegini bir anda koynunda goruyosun
Seda-sedos Boncugummmm ozelde oldum canm korkma herkesin bir olmaz o anlatti diye seninde kotu gececek diye bisey yok