Senemoyku3 Oğlum olacak da iki isim arasında kaldik hangisi guzel sizce Baturalp Ercan mı? Ekin Ercan mı?
Demirssmomm Senemoyku3 ercan olmak zorunda mı 🙈 baturalp tek başına daha iyi sanki . biz hala bişey bulamadık
Villanelle Baturalp zaten 2 isim gibi duruyor. Bi de Ercan eklenince 3 isim. Çocuğa eziyet valla. Ekin Ercan daha iyi