Tugce12- 37+3 teyiz ve sağlık ocağında yapılan tahlil de B12 min çok düşük olduğunu söyledi doktor bu sorunu yaşayan var mı varsa nasıl çözüm buldunuz
Deletedmom622772 Tugce12- b12 ve D vitamini cok yüksek biriyle daha karsılasmadım heralde ya bunlar niye düsük hep 🤷🏻♀️ Bende takviye kullanıyorum b12 ve D vitamini için
Geceler Tugce12- iğnelerini oluyorum şuan benmde çok düşük çıktı 32+6 haftalığız henüz .Bir hafta gün iğne sonraki kutu da bi haftada bir tane vurulacam
Tugce12- Deletedmom622772 benim son tahlile kadar bütün değerlerin çok normaldi her hangi bir takviye almamıştım şimdi B12 değerim düşük çıkınca endişelendim açıkçası neden olur diye
Villanelle Evet benim çok düşüktü, 60 falan gibi bir şeydi. Novogrizovin mi ne öyle bir iğne vuruldum. Haftada 1 yapıldı 4 doz. Sonraki tahlilimde 1500 çıktı B12 😂
Melekprenses Ben ilk haftadan beri.iğne vuruluyorum haftada 1 sonra ayda 1 olacak doktor sürekli vurulmak gerek dedi