Sade111 ben ilk çatlatma iğnesi oldum çok sevinçliyim 😅 bütün belirtileri yaşıyorum sonra bir baktım regl olmuşum nasıl üzüldüm depresyon girdim sonraki ay doktor dedi gel rahim filmi çekelim tamam dedim tam çatlama günüm çekti 1 hafta gitti sonra 4 gün adetim geçti sevindim yine adet oldum bu sefer son kez gidecem dedim 6 tane yumurtan var dedi 1 hafta sonra gel bakalım dedi 4 düşmüş bu sefer de çatlama iğnesi vurdu artık diyorum ben elimden geleni yaptım geri kalanı Rabbime bıraktım ☺️