MasalSare01 Anneoluyorummmm Villanelle bende dün ve bugün 4 doz oldum 35+5. Haftadayız dün kasılmalar ve sanci basladigi icin yapildi bugun bir sknti yok siz kacinci haftadasiniz neden vuruldunuz
Villanelle MasalSare01 34+0 ikizim. 1 cm açılma olduğu için ve serviks uzunluğu 25 mm olduğu için önlem amaçlı yapıldı
MasalSare01 ilknurrerdemm maşallaah insallaha saglikla kucaginiza alirsiniz 🌼 simdi kacinci haftaasiniz
Villanelle Bu iğne kan şekeri seviyelerimi alt üst etti resmen. 70 çıkan açlık 105, 110 çıkan tokluk 160 çıkıyor. Aynı şeyleri yememe rağmen. Bu biraz üzdü
MasalSare01 Villanelle yan etkileri arasinda bunu duymadim doktorlar sadece bazi bebek hareketlerinde gecici yavaslaama hissedilebilecegini soyliyor insallaah bir sknti yasamazsiniz
Fatma_6868 Ersibneh ilk sırtıma bi ağrı girdi baya bi geçmedi sonra kasık ağrısı başladı dokotra gittim hemen yatış yaptılar iğne serum fln engellediler doğumu