Benim aşırı bi yanmam yok ama çocukluğumdan beri midemle ilgili bi durumda Rennie çiğneme tableti kullanıyorum. Şimdi de yanma olunca kullanıyorum ve rahatlatıyor. Doktor da günde 4-5 taneye kadar kullanabilirsin dedi ama ben haftada 2-3 tane ancak kullanıyorum.