Ebru1903 ben de 3-4 gün önce hasta oldum boğazlarım şişti sonra gribe çevirdi. Bal ve zencefil karıştır ye sabah uyanınca. Bir de sıcak suya bir tane limon sık Ilıkken iç. Ben o şekilde şuan daha iyiyim. Tabi ben bal zencefil yapamadık gebelik şekerim sınırda olduğu için :(