Bklrmrym18 Kızlar ben güneş kremi kullanmak istiyorum ama gebelikte kullanılır mı ya da kullanan var mı bilmiyorum bilen yazabilir mi ❤️
iremcannn1907 Bklrmrym18 gebelikte kesinlikle kullanılması öneriliyor. Doktorum bana hemen al kullan demişti. La Roche posay kullandım tek bir lekem olmadı tavsiye ederim
Tubada Bklrmrym18 solante pregna kullandım lekeye meyilli bir cildim olmasına rağmen gebelikte lekem olmadı. Fiyatı biraz pahalı ancak çok uzun gidiyor hatta benim emzirme döneminde de bol bol yetti
Gulseren06 iremcannn1907 merhaba la roche posayın hangisini kullandınız birsürü değişik ürünü çıkıyor 🙈
Bklrmrym18 Tubada benim de yüzümde akne sivilce lekerim var biraz yatkın lekelenmeye bunu da araştırırım teşekkür ederim 🙏🏻
Mnk16 La Roche posay sipariş verdim dün , bende böyle post açtım ve önerilerle buna karar verdim 😊 deneyip göreciiiiiz☺️