Merhabalar hanımlar,
Çok iyi anlıyorum sizi, bende bu hamileliğimde kabızlık sorunu yaşayan annelerden biriyim. Çok zor ve ağrılı saatler yaşadığımı biliyorum.
Bana iyi gelen şey; yine buradan bir arkadaşın önerisiyle kayısı hoşafı oldu. Akşamdan yapıp diğer gün boyunca hem içtim hemde kayısılarını yedim. Ve sonuç çok çok iyiydi.
Bir başka çözüm de doktorumdan geldi. Ben vitamin olarak regenesis max kullanıyordum. Bunu değiştirdi ve vinalac verdi. Bana çok çok iyi geldi. Şimdi hoşaf içmeden de rahatça çıkıyorum.
Sizlerde inşallah normale bir an önce dönersiniz. 🌸