Estrella HilLllyyy ikili şekilde rahat okunsun istiyorsanız Ecem İnci ( Ulamadan dolayı🤣) .. yok tek isimle falan sesleniriz diyorsanız iki isim birden baskın olsun diyorsanız İnci Ecem.. bana kalsa tek İnci koyar geçerdim Ecem fazlalık gibi 😄
MissBus HilLllyyy aynı post açar gibi başla. Sonra üstte anket oluştur diye bi yer oluyor oraya tıkla. Sonra anketi oluştur. + Ya basarak şık ekleyebilirsin. Sonra anketi bitir. Post ekranına dönüyor. Postu yaz yolla bu kadar dene bişey olmaz :)