Merhabalar. 4 gün önce gebe olduğumu öğrendim. Regl olacak gibi bel ağrım ve sırt ağrım var. Özellikle ayakta durunca,yorulunca oluyor dinlenme ihtiyacı hissediyorum. Yeni gebelik diye sanırım, yaşayan var mı? Dinlenince geçiyor..
Birde hafif akıntım oluyor ,sizlerde?😌
Yani ilk zamanlar bunlar olağan mı