FkN Arkadaşlar 8. Haftama yeni girdim bugün sürekli idrarım varmış hissi oluyo sürekli tutmam gerekiyor gibi kendimi sıkarken buluyorum lavaboya girdiğimde 2 damla geliyo çıkar çıkmaz aynı his baskı hissi gerginlik hissi oluyor sizlerde de olan var mı
Minkmuczm52 FkN sık idrara çıkma ve bu belirtiler soğuk algınlığından da kaynaklanabiliyor idrar sonrasi hafif sizlama feln varsa enfeksiyonda olabilir kuzum
Villanelle FkN bebeğe değil size bile zararı olabilir. Önlem alınmazsa bakteriler böbreğe, lenf sistemine karışabilir
Villanelle FkN rica ederim, geçmiş olsun. Ama doktor değilim yani, sadece bana olan şeyi söyledim. Siz yine doktora danışın, tercihen üroloji bölümüne
FkN Minkmuczm52 bebek yokkende cok yaşıyodum zaten bunu ama kendimi cok kasıyorum çocuğa bişey olursa endişelendim ay ne zor işler kadın olmak cok zor 😔
-sef- Bende aynı şeyleri yaşadım doktora da sordum hiç bi sorun yok gayet normal demişti şimdi 12. Haftamdayım hala aynı çok şükür alıştım artık 🥰
Minkmuczm52 FkN yani normal geliyor bana kuzum belki rahme baskı yapıyor o yüzden böyle hissedebiliyorsun 8 haftaliksin yerleşiyor baskı yapıyor ama endiselenerek bebeğini de etkiliyorsun hiç korkma enfeksiyon olsa bile tek Bi tozla geçiyor yine de için rahat olsun diye görün kuzum🧡