2905_b_m Dün gece suyum geldi sabah hastaneye gittim ama ben 4 saatlik suni sancının ardından kızımı aldım kucağıma ağrı illaki oluyo sadece sabır lazım herşey oluyo şuan kızım kucağımda bütün acıları unuttum ❤️
Busra7834 2905_b_m maşAllah sağlıkla büyüsün🥰 suni sancı çok zor mu acaba birde kesi ve dikiş atıldı mı hissetiniz mi 🥲
2905_b_m Busra7834 sonunu düşününce o kadar zor gelmiyo 4 saat suni sancı aldım son 1 saatinde zorlandım sadece kesik atıldı ama fazla hissetmedim tam çığlık atarken kesiyolar😅 dikerken uyuşturuyolar zaten
2905_b_m Htcgny68 bol bol hurma yedim bide doğuma gitmeden meryem ana eli otunu kullandım suya ısladım yani ve ben yürüyüş yapmayan bir insanım malisef o halde yaptıysam herkes yapar😊