Sevdanindogasi Bende şurada kalayım.
10 gündür değişik durumların içerisindeyim. Anlam vermekte çok zorlanıyorum.
Son adet tarihim 27 ocaktı.
İdrar pozitif. 7 ocakta ilk doktor kontrolü. Beta 70!
İlki 8 haftalık kürtaj olduğu ve beta düşük olduğu için iki doz Progestan iğnesi ayrıdan hapı. O akşam kanama ve ertesi gün doktor. Bir günde beta 70’den 55’e düştü. İlaçları kestik. Dün tekrar beta ve sonuç 40. Bir günde 70den 55e düşen beta. Bir hafta da o parça parça kanamaya rağmen sadece 40a düşmüş. Sıfırlanmasını bekliyordum.
Kontrol etti doktor. Sağ tüp ve rahim tertemiz.
Ancak sol tüpte evet ufak bi kanama bi anormallik var dedi. Çünkü beta çok yavaş düşmüş. Bu bizim dış gebelik şüphemizi arttırıyor beta sıfırlanması lazımdı dedi. Çünkü parçalı kanamamda var. Pazartesi günü tekrar beta vericem. Eğer ufakta olsa artış olursa kemoterapi iğnesi ile düşürmeye çalışıcaz dedi. Oda olmazsa sonrası malum. Yani bi düşüş var ama çok yavaşş. Hiç anlam veremediğim şeyler yaşıyorum. Vücut dengem alt üst. Korkuyorum