Kızlar merhaba bugün 11 den öğlen 3 e kadar bebeğimin tekmesini hiç hissetmedim normalde çok sık atardı bu beni korkuttu açıkçası konusunca göbeğime dokununca tepki verirdi normalde vermeyince beni korkuttu ama sonradan tekme attı sizce bu aylarda normal mi böyle şeyler