 https://imgyukle.com/i/E1ITGp
https://imgyukle.com/i/E1II56
https://imgyukle.com/i/E1IY4y
Kızlar ben bu panolardan yapıyorum, şimdi nasipse kendi oğluma da yapacağım doğunca inşallah 🙏🏻 Fakat böyle bir şeyi hastane kapısına yada odasının kapısına asmak mantıklı değil, odasında duvar da kullanabilirim daha hoş olur :) Şimdi çok kararsız kaldım, böyle bir pano yapmak istiyorum ama kapı süsü olarak ne kullanacağım? Başkasına kapı süsü yaptırabilirim ama hem onu yaptırıp hemde kendim bunu yaparsam iki ayrı masraf yapmış olacağım.. Benim deli deli düşüncelerim işte, düşünecek birşey olmayınca bunları buluyorum kendime :))) yada anne hevesi diyelim 😍 Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? 😂