Ekilemradahuc Kızlar 19 haftalık hamileyim 15. Haftadan itibaren çok net hareketini hissediyodum ama bugun çok az hissediyorum nedeni ne olabilir endişeleniyorum
minikanne- Ekilemradahuc benimde ilk gebelik ve ben de 15. haftamda hissetmeye basladım sonrasında düzenli gibiydi ve 20den sonra geçti o düzen bi oynuyodu 4-5 gün oynamıyodu zaten normal olanı bu. 26dan sonra tam anlamıyla her gün hisssetmen gerekiyor demişti doktorum. gerçi benim 27de de hareketsizdi baya…
moom222 Zehragniken ilk gebelikkerde hissedilmemesi normal mi 18 haftadayim karnında çıkmadı hiç hissetmiyorum da bir hafta falan önce segirmeler oluyordu onlarsa yok en son 14 gün önce gördüm bebek iyiydi ama
Zehragniken moom222 20. Haftadan sonra daha net hissediliyor canım. Bu haftalarda da böyle olması normalmiş. Hemde kaninizin cikmamasi iç karninizla alakalı biseydir endiselenmeyim