Aryaser Merhaba benim tahmini doğum 12 kasım ama tam 40 hafta oluyor o sekilde hesaplanıyor acaba bunun öne çekilme gibi bir ihtimali oluyor mu oluyorsa kaçıncı ayda belli oluyor?
sudamlasi Aryaser normal doğum olcaksa 36.haftadan sonra heran gelebilir(daha öncesinde gelirse erken doğum olur) asla belli bi tarihi olmaz. Sezeryan olcaksa da doğuma yakın gün verilir.
Deniz2961 Aryaser aynen en son deniyorsa eger oluyor bnm de 1 Ekim ama sanmıyorum o zamanda kadar beklesın 😂
Haticemustafa Aryaser benimde 30 ekim ama icimddn bi ses o kdr beklemessin ekimin ortasi gibi gelir yavrusun diyor bakalim hayirlsii olsun 😊😊
YoremBal Aryaser Merhabalar bizimde 22Ekim son tarih gösteriyor 32+4 olduk bakalm içeride daha ne kadar dayanıcak annesinin kuzusu ☺️
Rumeysaylz Günaydınnnn anneler 😊 Benim tahmini doğum doğum tarihim 13 Kasım görünüyor 40 haftamız o gün doluyor ama ben Bi kaç gün öncesini hissediyorum hep ama sağlıklı sıhhatli bir doğum nasip olsun herkese inşallah 😍 🙏
cinderella Benim de son 20 eylül normal Doğum tarihim şuan 37+2 yim belki daha erken gelir belli olmaz 🌞
denizanasi Benim 30+6 suan. Tahmini dogum 7 kasim diyor. Saglicakla gelir insallah 😊 calisan anne var mi aranizda 32 haftada rapor almaya gidecek ya da giden?
Ummi Aryaser benimkide 12 kasim gözüküyor bakalim sanki dha erken gelicekmis gbi gelio bana oyle hissediyorm 😂
tubametee Aryaser benimde 14 ocak görünüyor ben ve kardeşim 1 ocak doğumluyuz belki mniğimde bizim gibi yılbaşı hediyesi olur ☺️☺️