Kızlar benim için dua edin yüksek tansiyon sebebiyle doğumum 1 hafta öne alındı. 1.5 yaşında kızım var ilk sezeryanim değil ama çok heyecanlı ve korkuyorum. Dualarınızı bekliyorum. Bende doğum esnasında öncelikle evlat hasreti çekenlere olcak dualarım rabbim en yakın ve hayırlı zaman onlarada nasil etsin sonrasında karninda yavrusunu taşıyan anneler sag salim yavrusuna kavuşsun. Rabbim hic bir annesi evladiyla imtihan etmesin herkesin evladına iyilik güzellik sağlık versin 🙏🏻🙏🏻