Pnrpltt cok gecmis olsun🤲🏻 rabbim tez zamanda kucaginizi doldursun saglikli dogumlar nasip etsin insallah 🤲🏻 Bir sonraki yorumda arkadasin bahsettigi benim sanirim, benim de bebegimde trizomi 18 var amniyosentez ana raporunu bekliyoruz sonlandirma icin. Bir onceki gebeligimde de 12. Haftada bebegimin kalbi durmustu. İlacla dusuk yaptirildi. Bunda da ayni prosedur olacak doktorum ayni zaten sordum ogrendim.Korkmayin zorlayici bir durum degil fiziki olarak. Sadece psikolojik olarak yoruluyorsunuz. Benim sabahtan haftaneye yatisim yapildi. Belirli araliklarla agizdan ve vajinal olarak ilaclar verildi, agri icin tek agri kesici hakkim oldugu soylendi serum olarak o yuzden en dayanamayacagim anda kullanmam soylendi ama benim cok fazla agrim olmadi kullanmadim. Once kanamam basladi, benim bunyem biraz ilaca direncli o yuzden sizin daha cabuk olacaktir insallah bu surec 🤲🏻 bir ara hemsireler gelip ilaclari yutup yutmadigimi sormustu 🤦🏻♀️ Cok direndi vucudum yani. 2-3 saat kanamam oldu sonrasinda gaz sancisi gibi bir sanci saplandi gobek kismima, o zaman birilerini cagirin dedim odadakilere hemen hemsireyi cagirdilar her sey 1 dk icinde olup bitmisti bebek cikinca agriniz siziniz hicbir seyiniz kalmiyor zaten normal dogum gibi dusunun ama tabiki cok cok daha kolayi cunku bebekler cok kucuk henuz. Sonrasinda doktorum geldi ultrasonla bakti icerde plasentanin parcalari kaldigi icin kurtaja alindim, onu zaten hic hissetmiyorsunuz narkoz veriliyor 10 dk da bitiyor. Verilen narkoz cok agir olmadigi icin de islemden hemen sonra ayiliyorsunuz kolayca. Sonrasinda da 1-2 gun hafif adet sancisi gibi sanciniz oluyor. Kanamaniz 20-25 gun surebilir az az, ben cok kan kaybi yasadigim icin sanirim ertesi gun kesilmisti tamamen. Kurtaj gununuz ilk adet tarihi sayiliyor sonraki ay yine o tarihte regl olmaniz gerekiyor ama bazen 60 gunu bulabiliyormus tekrar regl olmaniz normal karsilaniyor. Bir de islem sonrasi enfeksiyon riskine karsi antibiyotik kullanmistim. Agri kesici de yazmisti doktorum ama benim ihtiyacim olmadi. Dilerim yardimci olabilmisimdir. Baska merak ettiginiz bir sey varsa cevaplarim 🤲🏻