_y0 Kızlar yumurtalığımda kist çıkmıştı bugün doktorum reglken yasmin ilacına başlamamı söyledi 1 ay kullan gel bakalım dedi kullananlar var mı
Rabia344 _y0 Banada bilinçsiz bir doktor yazmıştı onu. Ama bir yakınım vardı gördüğü gibi benden aldı çöpe attı. Kesinlikle kullanmamı istemediler. Kıllanma sinir bozukluğu hormonlar ile oynama vs vs bir çok sorun çıkarabiliyor ortaya. Doktorunuzu değiştirmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun🌸
Butterfly_13 _y0 ben düşükten sonraki ayda 1 ay sadece kunlandim Şubat’ta bıraktım ve şuan hamileyim rabbim inşallah isteyen herkese nasip etsin inşallah olanlarında sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Butterfly_13 _y0 doktorun verdiyse kunlan canım elbette bir bildiği vardır benim op.dr verdi kunlandim az kilo aldım şükür adetim düzeldi kostüm vardı gitti yani q
Mor_papatya_ _y0 İki ay kullanmam için doktor bana da yazmıştı adet düzensizliğm vardı 20 günde bı bazen de bı ay içinde iki defa oluyodum. Bi ay kullandım aşırı derecede kıllanma geceleri hem uykusuzluk yapmıştı hem çarpıntı yapınca bıraktım.bi kutusunu direk çöpe attım adetim düzene girmedi hâlâ
Delimavi Rabia344 ne alaka yakınınız dr mu yan etkisi en az olan ilaçlardan bana doç dr önermişti korunma için ve kıllanma vs hiç bir şey yapmadı aksine adetimi düzenlediği gibi yumurtalıklardaki kistimi yok etti. Poliiskistik olan bir çok arkadaşım kullandı bu ilacı. Benim yaşadığım tek yan etkisin kilo aldırdı biraz ama onun dışında hiç bir yan etki yaşamadım.
35lavanta _y0 Evet bıraktıktan 4 ay sonra hamile kaldım ama 4 ay bebek olsun diye çaba serfetmedik hiç akışına bıraktık şuan o meyve 34 aylık oldu bile 😍
Rabia344 _y0 üzülme canım derdi veren rabbim dermanını da verir inşallah💕🌸 Sana tavsiyem doktorunu değiştirmen. İnşallah o zaman hayırlı sonuçlar alırsın.
Rabia344 Delimavi Olabilir sizde bir yan etki yapamamıştır. Ama o yakınımın Rahmi alınması zorunda kaldı. Buraya böyle açık açık yazmak istemedim etkilenmesinler diye. Bu ilaç herkese aynı tepkiyi verecek diye bir şey yok ki sonuçta. Ki diğer yakınlarımın da bir çok başına bela açmıştır bu ilaç. Doktorun doçent olması hiç önemli değil. Ne doçentler tanıdım ameliyat masasında hastasıyı öldüren de. O yüzden Her doçent de bir değil maalesef. En sağlıklı olan doktorunu değiştirmesi. Rabbim şifasını verir inşallah.
_y0 Delimavi kilo duygu değişikliği hiç birşey gözümde yok yeterki kurtulayım bu kistten hamileliği de zorlaştırıyormuş 30 mm dedi 😞
Delimavi Ayrıca bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım. Sinir bozukluğu derkende biraz duygusallık oldu ilk kullandığımda ama sonra normale döndü
edibudu Rabia344 yani oyle bi konusmussunuz ki baska doktorun iyi cikacagi ne malum. Allah yakininiza bu skintiyi vermis suclusu ilacmi? Bayiliyosunuz biseyleri biseylere baglamayi. Dediginiz gibi herkese ayni etkiyi verecek diye bisey yok. ben de 5 yil kullandim piyasadaki en hagif en az yan etkili ilactir. Bence tanidiginiz keske doktorunu degistirseymis zamaninda belki bukadar hagif yan etkili ilac sagligina bi etki etmemistir.
Delimavi _y0 canım kullan her ilacın yan etkisi vardır bunun da var ama kistleri küçültüyor benimde vardı kayboldu ve uzun süre kullandım bıraktığımda da çok rahat bir şekilde hamile kaldım inşallah sende faydasını görürsün.
Delimavi _y0 evet adetliyken başlıyor ilaç 7 gün ara veriyorsun o arada adet oluyorsun arkadaşların dediği yan etkiler ilk aylarda oluyor muhtemelen hormonlar değiştiği için ama belli bir süre sonra normale dönüyor
Sinemtaskara Ben yasminle 1 yıl korundum bir yan etkisini görmedim, çevreme de tavsiye ettim ve doktor tavsiyesi ile kullandım, doktor gözetiminde. Bıraktığım ay da hamile kaldım. Demek o ki bunlar rivayet. Tabi insan yapısı bünye meselesi bunlar önemli