Sinoooom TugceKzuErdm doktora görünün hemen 🙏🏻 Ben daha yeni 32 oldum ama bebeğim 31’dwn itibaren hareketli
HavvaZ TugceKzuErdm canım bende 29+2 yim bugun uzun bir sure hiç hissetmedim buda beni korkuttu açıkçası sonradan tekme attı iki üç kere ama yarın doktora görünecegim sende bir git derim ne olur ne olmaz
Merve0004 TugceKzuErdm baya büyümüşsünüz ben daha 15+3 üm, ama siz bi doktorunuza gidin derim çünkü ileriki haftalarda hareket hissetmemek anormal diye biliyorum vakit kaybetmeyin yarın gidin hem içiniz de rahat olur