Gul11
Merhaba güzel anneler. Ben demetler lohman hekim hastanesinden 3.000 tl doğum paketi aldım . 34 haftaya kadar orda muayane olucam . Orasi çok rahat kalabalık değil güzel ilgileniyorlar. 30. Haftadayım . Şimdi ordan aldığım doğum paketi ile etlik lohman hekimde kullanacağım . Yani doğum orda olucak. 34 . Haftadan sonra oraya gönderiyolar. Doktorumu seçmem lazım. Memnun kalan önerisi olan varsa yardımcı olabilirmisiniz . Teşekkür ederim