Kızlar ben kilo aldım diye diyetisyene gidip ölçüm yaptırdım sonra doktor kontrolüne giderken yanımda götürdüm kağıtlarımı doktor dediki kilo almamışsın ama ödem toplamışsın su tüketip yürüyüş yap dedi diyetisyende aynı şekilde öyle söyledi başına gelipte ödemini atan var mı bu şekilde 😔