derya45 Kızlar 30.haftadayım.30.haftadan sonra muayene sıklığı ne oluyor.cumartesi doktor randevum var.şuan Tam 30+2 .Benim bebeğim 2 hafta önden gidiyor.Aylık gidiyordum yine aylık mı gidilir.
kahvesever__ derya45 ben önceden 2 ayda bir gidiyordum şimdi ayda bir gidiyorum doğuma az kaldı için sıklaştırdılar
Meri3220 derya45 balım dün gittim bende 29+4 haftada şuan ama önde gidiyoruz bizde şu zaman gel falan demedi ayın 15inden 15ine gidiyorum genelde yine Nisan 15te gidicem bakalım
AysunUgur derya45 ben 30 dan sonra 2 haftada 1 gitmeye başladım be nst bağlanıyor canım ama her doktor farklı çalışıyor
Villanelle 32 ile 36 arası 2 haftada bir, 36 dan sonra haftada bir çağırıyorlar genelde eğer herhangi bir risk yoksa
Perilisa derya45 ben 32 den sonra 2 haftaya bir gittim 36 dan sonra her hafta çağırdı şuan 38 haftalığım