BaharIlaslan canım ablam 3 hafta önce doğum yaptı bende ordan biliyorum. İlk doğum anında kısa kollu zıbın yerine uzun kollu koyman daha iyi çünkü doğar doğmaz çok üşüyo bebişler. Ve 1 tane küçük biberon gerekli hemen sütün gelmezse ne kadar istemesen bile mama verilebiliyo. Aklında olsun 😊