En korktuğun şeylerden biriydi hamileyken diş ağrısı çekmek ve başıma geldi. Dayanılmaz değil ama artacak gibi duruyor.
Daha önce kanal+dolgu yapılan dişim ağrıyo ve işlem yapılması gerek sanırım.
Gideceğim dişçiye sordum. Kadın doğum doktorunuzdan onay kağıdı alarak yaptırabilirsiniz dedi. Röntgen için kurşun yelek varmış, hamileler için kullanılan adrenalinsiz anestezi de varmış.
Kadın doğum doktorum da lokal anestezi ve penisilin içeren tedaviler yaptırabilirsin, karnı koruyarak röntgen de çektirebilirsin dedi.
İnternette araştırdım tabi, hamileyken tedavi olunabileceği yazıyor ama korkuyorum tabi.
23+2’deyim şu an ve cumarteside diş için randevu aldım.
Var mı bunları yaşayan?