Melikenlbt benimde oyle hatta bu konuya çok takılmıştm doktora falan gitmek istedim benim 58e düştüğü oldu herkes yüksek nabız çarpıntı şikayeti yaşıyo bende sorun mu var dedm hep post açtım burda bi arkadaş saolsun o da ben gibi düşünüp doktora gitmiş doktor 60-100 arası gayet normal kendini fazla dinleme demiş bütün testleri yapılmış normalmiş bende oyle olunca rahatladm bide sürekli kendimi kontrol etmeyi bıraktım ama yine içiniz rahat etmezse bi doktorunuza sorun