Bende sizin gibi çok ikilemde kalarak yaptırdım. Evet yapılmaması yönünde mantıklı gelen açıklamalar var fakat şekerin saptanmaması durumunda bebişin sağlığı olumsuz etkileyebileceğinden yaptırmak daha mantıklı geliyor. Bende biraz istemeyerek de olsa yaptırdım. Yinede seçim sizin 😇