Beyzaekc tabikide hepimizin başına geldi çünkü bebek böyle bir süreç ile oluşuyor zaten kese - yolk- bebek - kalp şeklinde şuan yolk evresindesiniz bekleyin oluşur yolk varsa bebekte yakında görünür 🙏🏻 Benimde yolk varken ama bebek yokken gitmiştik kontrole doktor merak etme yolk gözükmesi çok olumlu bir şey bebeğinide ilerleyen günlerde görürsün demişti öylede oldu bi 3-4 gün sonra gördük 🙏🏻