Damlacaa Beta bugün 1114 oldu ne zaman görebilirim kaçta görebilirim bilemiyorumda sizler kaçta gördünüz kızlar
Bayancorek Damlacaa ben ilk kan verdiğimde sonuç 6100 çıkınca gitmiştim, bakacağını düşünmemiştim ama kesen oluşmuştur bakalım dedi ve gördük, 4 haftalık falanmış o zaman.🐣
glshhkrc Damlacaa Bugün 5+2 muayeneye gittim beta 2473 kese göründü ama çok küçüktü umarım bebişide görürüz
Damlacaa Omay0707 Bugün tam dört haftalık oldu bebeğim bır an önce görmek istiyorum onu artık bekliyecegiz iyice yükselsin 🥰
Damlacaa Bayancorek bugün tam dört haftalığız , sanırım pazartesi ya da carsambaya bizde o civarlarda oluruz inşallah