twohones Kızlar merhaba doktorumuz bu görüntüyü verdi ve %90 kız tahmininde bulundu. Ama ben bişey görüyor gibiyim 🙈 Tecrübeli anneler sizce nedir https://imgyukle.com/i/E1S2ZG
Cananyildiz twohones bacak arası baya dolu görünüyor ama bence 14 haftadan sonra netleşir veya baska doktora gidebilirsin bakalm ayni fikirdeler mi ama bizim gördüğümü de doktorda görmüştür
Zehragniken twohones Evet bisey var gibi gözüküyor. Ama belli olmaz canım bazen kızların da oyle gozukuyormus
twohones vesilece genelde yanılmalar oluyor çünkü oğluma da ilk başta kız demişlerdi 🙈 Yani dolu görünüyor kız bebek bacak arası ultrasonda nasıl görünüyor onu da bilmiyorum sormak istedim 🙈
twohones Zehragniken yani bebiş baya hareketliydi çok net görünüyor aslında dedi bende kesinse yazın kağıda balon patlatıcaz dedim %90 dedi ve kız yazmış 😂
minikanne- sanki bi cıkıntı var evet ama o haftalarda erkekle kız bebeğin cıkıntıları cok benziyomus. doktor daha iyi bilir tabii