Kızlar 16 haftalık hamileyim her gören senin kızın olacak falan dedi beni ümitlendirdi. Ama cinsiyeti erkek dedi doktor. Tabiki Allahtan gelene razıyım sağlıklı olsun yeter ki ama sanırım alışmışım bi tuhaf hissettim ağlayasım geldi… Doktor kız/erkek diyipte sonradan değişen var mı?