Ayse254 1.trimester da mide bulantisi halsizlik derken ağlaya ağlaya bitirmiştim. 2. Trimester gerçekten benim için harikaydı. Enerjim mükemmel hiçbir sıkıntım yoktu. 3. Trimester a girdim gireli burnumdan nefes alamıyorum, geceleri uyku 0, geceleri 98392929293 kere tuvalete kalkıyorum 🥴 Gün içinde de 15 dakikada bir 🤧 iyice ağırlaştım. Soluma sağıma yatmaktan popisim uyuştu. Oğlum içimde Jordan oraya dönüyor kasigima bacağını sokuyor daha neler nelerr🥲 Ama rabbime şükürler olsun bana bunları nasip etti. Rabbım sag saglim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🥰❤