Ayum21 34 haftalık gebeyim Son zamanlarda halsizlik yorgunluk uyku hali var ama bugün sabahtan beri daha yoğun şekilde elim kolum kalkmiyo iş güç yapasim yok belim de aşırı şiddetli ağrı var vajinamda yoğun baskı var sanki biri vajinami cimcikliyo gibi karnım da kasılmalar var biktinim yorgunum halsizim benim gibi olan var mı Neler yaptınız siz
T1402E Ayum21 aynı durumdayız bende 34 deyim dün gece çok sancım vardı gün içinde de uykusuzluk iştahsızlık halsizlik yaşıyorum sanki ilk aylarda gibiyim 😔
T1402E Ayum21 al benden de okadar eşim gece acile gidelim dedi ona bile gözüm kesmedi yani . Sende de iştahsızlık var mı canım . Bulantı vs
Villanelle Benim de 34+0 ikiz. Dünkü kontrolümde 1 cm açıklık olduğunu ve Rahim ağzı uzunluğumun 25 mmye düştüğünü söyledi doktorum. Yatıyorum işte böyle tüm gün ama bende ağrı sancı halsizlik vs hiçbir şey yok
Yelizzzz34_ Bende öyleyim :( gece resmen hiç yatamadım, sabah kalktım tansiyonum düşük başım dönüyo midem bulanıyo kahvaltı yaptım bu seferde belim, karnım, kasıklarım başladı ağırmaya. 2 hafta daha dayansam sonra direkt doğurmak istiyorum artık
T1402E Yelizzzz34_ aynıyız ya hepimiz 😔 ilk aylarıma döndüm resmen ben zor geçiyor yani geceleri özellikle
Ayum21 T1402E Var evet hiç bsy yiyesim yok devamlı su içiyorum midem bulaniyo ağzıma acı su geliyo dudaklarım sanki şekerli şey yemiş gibi sekerleniyo yapış yapış oluyo kuruyo göz altlarim mosmor olmuş madde kullanıyormuş gibi 🤦🤦 aşırı kötüyüm bugün duş alayım dedim rahatliyim yorgunluğumu atıyım dedim basım öyle bir döndü ki bayilcam sandım zor zahmet durulanip çıkmak zorunda kaldım duştan
Ayum21 T1402E Zaten gündüzleri bir şekilde atlatitorum da geceleri çok kötü oluyorum devamlı da cisim geliyo kalkmak zorunda kalıyorum kalkınca yatamıyorum yatınca kalkamıyorum oturunca popoma sancı vuruyo oturamiorum oturunca kalkamıyorum baya kötü zamandayim