Beyhance Merhabalar, doğumdan sonra olası ihtimalle sütün geç gelmesi durumunda bebeğiniz için hangi mamayı aldınız sevgili anneler 🌸
Villanelle Hipp aldım ben. Aptamil için şekerli bir mama ve bebek ona alışınca sonra süt emmiyor dediler.