selinbirincisezen aslında bende fiyatını çok yüksek bulduğumdan oraya gitmeyecektim okan üniversitesinden bir hocayı tavsiye etmişti ilknur hoca, oraya gidecektim. Fakat son kontrolümde işler çok yolunda gitmedi, ne olduğunu anlayamadıkları amniyotik bant gibi bir şey çıktı, ilknur hocada ertelemeden hemen perinatolojiye gitsen iyi olur dedi bende hemen randevu alıp gülseren hocaya gittim