Hayallerim Arkadaşlar 27 .haftadayım kan uyusmazligimiz var 28 hafta iğne olunması gerekiyormus bu iğnenin olmasını doktorunuz mu söylüyor bana kanamam olursa yaparız demişti şimdi tekrar gittiğimde sorcam önce size sorup bilgi almak istedim birde bu iğne ücretlimi acaba 😊
GamzeCan Hayallerim yatış olarak gösterdiler 60 tl verdik. Devlette ücretsiz ama cok uğrastırıyolar iğneyi gidip sen buluyosun falan
Bahar22Bahar Hayallerim 3 gün önce oldum iğne ücretli olduğu için doktorum yatış gösterdi. Doğumdan sonra da bebeğin kanına bakılıp ona göre tekrar yapılacak veya yapılmayacak.
Ssr2561 Hayallerim benim ilk hamileliğim 28. Haftada vurulmam lazımdı iğneyi unuttum için 30.hafta vuruldum doktorumda hatırlatmadı ama sıkıntı olmuyomuş doktorun unutabilir sen hatırlat yinede iğneye 100 tl ödemiştim
Ayluh Bizde de kan uyusmazligi var 32.haftamdayım ilk hamileliğim bNa yPilmadi dogumdan sonra yapiliyomus ilk gebelikde bi sıkıntı olmuyomus ama🤔🤔
Ayluh Hayallerim ilk gebelikde bi sıkıntı olmuyomus doktorum öyle soyledi doğumdan sonra vurulacak olan iğnede ikinci kez hamile kalirsam onda sorun olmamasi için
Bahar22Bahar GamzeCan bende devlet hastanesinde oldum ama iğneyi kendim bulmadım. Mor reçeteli bir ilaç olduğu için gelmesi biraz uzun sürüyormuş şansıma yarım saatte geldi
Delilili Bahar22Bahar bana da bugün doktorum acile git igne yaptır dedi. Özelde 140 tl istediler. Devlette yaptırabilir miyim?sistem nasıl işliyor bilmiyorum. Öncede muayene mi olmam lazım devletteki doktora yoksa direkt acile gidip vurulabilirmiyim?
bademgozlu Ben doktorumdan bi türlü randevu alamadığım için haftasını geçirdim vurulamadım. Ama korkulacak bi durum değil Doğum yapınca vurulursun dedi doktorum 🤗
Hayallerim Ssr2561 29. Haftadayim yaptira bilirmiyim bir sıkıntı olmaz demi siz bir sıkıntı yaşadınız mı haftası geçtiği için çok tedirginim
Bahar22Bahar Delilili tekrar uyuşmazlık için kan tahlili yapılıyor ondan sonra yatış için işlem yaptırdı doktorum bana
betl0 özeller ücret alıyor önce test yapıp sonucuna göre iğneye gerek varsa iğne yapıyolar testi özelde iğneyi devlette yaptırdım 😂 muayene olur gibi sıra aldım doktor tahlile baktı eşinin kan grubunun yazılı olduğu ehliyet yada nüfus cüzdanı fotokopisi istiyorlar yazmıyosa eşininde kan tahlilini yapıyolar ben ehliyet fotokopisi götürmüştüm sonra yatış işlemi yapıyolar ilacın gelmesini bekledik aşı oldum donra taburcu ettiler. Doğumdan sonra bebeğe de yapıyolar diye hatırlıyorum . Fakat iğne çokk yakıyooo 😂🙈