melekzehra İyi günler kızlar bnim davul fırınım var yemeği böreği güzel yapıyor fakat keki çabuk pişirip yakıyor içi hamur kalıyor bi yanı kabarıyor bi yanı kabarmıyor nasıl güzel pişirebilirim
kubra_510 melekzehra ilk defa forumda farklı bi tartışma gördüm hep gebelikle alakalı şeyler görüyoruz ya 🤗🤗 saygılar bu arada
Bebek-C Annemin vardı kullanıyorduk. Çabuk pişirdiği şeylerde kapağını hafif aralık bırakıyorduk ki tim sıcaklığı ürüne vermesin biraz dağılsın daha yavaş pişsin diye. O şekilde deneyebilirsiniz.
melekzehra kubra_510 😂😂 davul fırınla başım belada keke AŞ eriyorum ama fırın pişirmiyor gurbetteyim kimsem de yok fırın alacak durumumuzda yok buraya sorayım dedim evinde bulunan vardır belki diye sanırsam bi tek bn kullanıyorum 😂
kubra_510 melekzehra ayyy seni çok iyi anlıyorum allah kolaylık versin 🤗🤗🙈 ama annemde de vardı aynısı keke aynısını yapıyordu bilmiyorum ben kullanmadım ama annem söylüyordu hep