Daha önce de burada başlık açmıştım bir kaç kere.
Haplar, ilaçlar, iğneler sonunda hamile kaldım. Hamile olduğumu öğrendikten bir gün sonra ohss nedeniyle hastaneye yattım, 2 hafta her gün serumlar kan sulandırıcılar, ultrasonlar, muayeneler, sürekli olumsuz konuşmalar.. tam iyileşmeye başladım derken kornual gebelik çok riskli en az rastlanan gebeliklerden biri alınması gerekebilir dediler, onu da atlattım (ki kornual değilmiş yanlış söylemişler bebeğimi aldırsaydım boş yere nolurdu acaba).. tam herşey yoluna girdi kalp atışlarını duyduk derken bu seferde çok yoğun kanamalar ve pıhtılaşalar kendimizi hastaneye zor attık ve çok Yüksek düşük riskim olduğunu öğrendik, rahmim kalp şeklindeymiş en çok düşük riski olan şekilmiş falan.. yüne hastaneye yattık kanama azalana kadar. Dün çıktım ve ayağa kalkmam yasak sadece lavaboya gidip geliyorum herşeyi yasakladılar. İğneler, ilaçlar.. damarlarım artık serum bile kabul etmiyor tıkanıyor. İğne yapılan yerlerin açısından yatamıyorum bile. Herşeye rağmen bebeğim benle kalsın diye dualar ediyorum. Uzun oldu biraz ama içimi dökmek istedim..