Eşimn yanında çalışan abinn annesi kovit testi poztf çıkmıştı bikaçgün önce.annesiyle aynı ortamda olmuş. Ve işe gelmiş bu durumda. bu gce eşimin bianda burun akıntısı bogaz acısı başladı. Birde sesm gıttı diyor. Cok canım sıkıldı benmde dogumun yakın yarın sezeryan günü alıcam😟huylandım mı ne bnm bogaz da da gıcık haff kuruluk gbi oldu. covit testi falan vericem bndede poztflık cıkarsa bnı ne durum bekliyor doktorum yapmaz amaliyatımıı. Üniverste hastanesnde hocada takipliyim ne durum bni bekliyor kzlar cok canım sıkıldı. Durduk durduk tam zamanı nı bulduk olursada olacgnı varmş tabide😥