19 yaşında 20 haftalık hamileyim ilk bebeğim yaklaşık bir haftadır göbeğimin altında kasıklarımda hafif ağrılar oluyor arada şiddetleniyor ama dayanılmayacak gibi değil fakat şu son bir kaç gündür eğilmekte de zorlanmaya başladım eğildiğim zaman bi ağrı baskı hissediyorum doktora gitmeli miyim ? Tecrübeli ablalarım yardımcı olabilir mi ?