15+4 te cinsiyet öğrenilir mi ? Ben özel hastaneden ilk dogumumda hiç memnun kalmadigim için şu an devlette takipliyim çok da memnunum ama benim gittiğim egitim araştırmada cinsiyet söylemiyorlar sallıyorlar yani önemsemiyorlar. Eşim de nedense fazla meraklı ve özel bir hastaneden randevu almış 670 TL randevu ücreti de bence çok pahalı kızdım zaten neyse. Bu haftada kesin bir sonuç alır mıyız yoksa daha beklemeli miyim sizce ?